Mededeling

Collapse
No announcement yet.

�� Pure Kush ��

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

�� Pure Kush ��

Korting op 420shop
    Hoi medegroenliefhebbers,
    Heb mijn twijfels over de hoeveelheid wiet ik zal kunnen oogsten en of er nog zal bijgroeien.
    Ze is nu 4weekjes ongeveer in bloei en is zeer klein (weinig vertakkingen) wegens problemen geweest tijdens de groeifase.
    Kan iemand mij wat meer informeren over mijn kleine lady?
    Pure Kush van Greenhouse seeds Company

M.v.g.

StonieMontanna420

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

WP_20150112_19_32_54_Pro.jpgWP_20150104_17_17_43_Pro.jpgWP_20150112_19_31_32_Pro.jpg

Re: �� Pure Kush ��

hallo mr montanna,

kweenie of ik je van dienst ga kunnen zijn omdat ikzelf pas ben begonnen met kweken en zit nog in het leerproces(houdt nooit op volgens mij). toch ga ik het proberen.

je vraagt of iemand je kan informeren over je plant maar ik denk dat je misschien iets specifieker moet zijn in de vraagstelling.

over de hoeveelheid wiet die je zal kunnen oogsten? ik denk dat je je eigen beter kunt focussen op je kweekskills en hoe deze constant te verbeteren.

ook denk ik dat je meer informatie kan neerzetten mbt je kweek opstelling en de handelingen die je verricht.

dat zal zeker helpen wat fouten eruit te halen en hopelijk je volgende kweek tot een beter succes te leiden.

ik weet niet hoe het zit met je kennis maar er is een hoop te leren door de kweek verslagen van anderen te lezen op deze forum.

dus bij deze welkom en ik hoop dit jaar veel moois van je te zien.
    Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

Comment

Hé Stonie,

Wil het feestje niet komen verpesten, maar ik zou opnieuw beginnen.
      Je zegt zeer weinig vertakkingen, maar je hebt geen vertakkingen .
      Hier haal je misschien 1 joint vanaf dus misschien beter opnieuw beginnen en een betere ronde neerzetten.

succes met je volgende plantje, en ik zou ook wat kweekverslagen lezen.

grts cheese

Comment

...
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

En veel minder water geven voortaan..
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Zonder licht wordt het nooit wat.
            Tl/spaarlampen moeten 5cm van de plant.
            Zo hoog als je het nu hebt hangen is zinloos.

Gelukkig heb je jointjedraaien gevonden.
            Laat je ondertussen deze even staan, en ga je komende weken topics lezen.
            Je hebt in ieder geval de micro afdeling al gevonden. Dus je zit op het goeie spoor.
            Hier vind je antwoord op al je vragen, voorbeelden van kleine kweekkastjes en kweekverslagen van begin tot oogst.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Okee. Geef ook even aan hoeveel spaarlampen/tl-buizen je hebt. Ook willen we weten hoeveel watt het bedraagt en wat de kleurensamenstelling is. Dan kunnen wij je vertellen waarom het niet werkt.

Comment

Oke bedankt voor de info mensen en het zijn 2spaarlampen 9watt max per lamp en tl buislamp grtz

Comment

En wat moet of kan ik nog doen om toch wat meer dan 1joint ervan te halen en zal binnenkort nieuwe zaadjes kopen kan iemand mij gemakkelijk kweekbare soort aanraden? Grtz

Comment

2x 9watt dan krijg je dit als resultaat,een klein gestrekt teefke heb je al eens wat ingelezen,vooraleer je begint matje

Comment

2 x 9 watt gaat echt niet lukken vriend. Wij kweken allemaal met 400/600 watt :p. Je hebt minimaal een T-neon nodig. Zoek even op bij de microfora. Je zal nog wat erbij moeten kopen. Anders kan je growen wat je wilt maar krijg je niks anders dan grassprieten..

Comment

Ja dat wel maar heb niet echt een groot budget voor al dat professioneel materiaal ik doe het gwn voor de lol en om eens mijn eigen wietje te roken grtz

Comment

Als je daarmee al je joint gaat kunnen vullen,betwijfel ik

Comment

Wat zou je budget zijn?
                            Je kan als je een beetje handig bent ook voor minder geld een mooi kweekje neerzetten.
                            En anders moet je nog even wachten en buiten je kans eens wagen.
                            kost je bijna niets behalve de zaadjes en wat tijd en daar kan je een mooie opbrengst behalen.

grts cheese

Comment

Ongeveer 100€ en wil zelf ook wat knutselen aan mijn kleine kweekruimte grtz

Comment

Bezig...
                              X